Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У Городнянському районному суді Чернігівської області 21 серпня 2017 року оголошено конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії "В" - секретаря судових засідань (посада тимчасова, на період перебування основгого працівника у відпустці по догляду за дитиною до 3-ох років).
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме в довільній формі;
- письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
- копію (копії) документа (документів) про освіту;
- посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
- заповнена особова картка встановленого зразка (форма картки затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 року № 156);
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи для участі у конкурсі приймаються до 17 год. 00 хв. 08 вересня 2017 року.
Додаткова інформація за телефоном (04645) 2-16-91